Zdarzenia (eventy) w Google Analytics 4

Sposób rejestrowania zdarzeń w Google Analytics 4 jest inny niż w przypadku Universal Analytics. Poznaj zdarzenia rejestrowane automatycznie. Dowiedz się czym jest pomiar zaawansowany oraz rekomendowane zdarzenia. Przykłady zdarzeń niestandardowych.

Wskaźniki zaangażowania w Google Analytics 4

W Google Analytics 4 mamy do dyspozycji nowe zdarzenia określające zaangażowanie użytkowników. Nastąpiła zmiana narracji z sesji na użytkownika. Pożegnaliśmy Bounce rate, – teraz operujemy “wskaźnikiem zaangażowania”.

Użytkownicy i Sesje – raport

Użytkownicy i Sesje w Google Data Studio Wydawałoby się, że to wszystko jedno, czy sprawdzasz sobie ilość sesji, czy użytkowników. Zdawałoby się, że to banalna informacja. Tylko pozornie! Okazuje się, że gdy porównasz te wskaźniki, możesz zyskać cenną wiedzę. Dowiedz się, dlaczego warto zestawiać ze sobą te dane. Zacznijmy od użytkowników (users) Poniższy wykres przedstawia ilość użytkowników odwiedzających stronę…

Sesje i źródła ruchu – raport

Jak użytkownicy trafiają na Twoją stronę? Czy Twój budżet marketingowy jest poważną pozycją w budżecie firmy? Czy chcesz wiedzieć, jak skutecznie wydawane są pieniądze na przyciąganie kolejnych klientów? Okazuje się, że możesz to łatwo sprawdzić. Możesz w tym celu sprawdzić sesje w podziale na źródła ruchu. Opis + ILUSTRACJA Korzyści – raport sesje i źródła ruchu…