- Tworzenie contentu z AI – praktyczne porady.
Czy AI zastąpi Cię w pracy? Jak produkować jakościowy content? Poznaj 10 praktycznych porad z pracy przy użyciu ChatGPT.
- Core Web Vitals i raport CRUX w Looker
Dowiedz się jak czytać raport CRUX i dlaczego jest przydatny. Sprawdź jak wskaźniki Core Web Vitals mogą wspomóc rozwój Twojej strony. Lektura obowiązkowa dla każdego webmastera. Zapraszamy.
- Google Analytics 4 – Zmiana modelu atrybucji na data-driven
Google Analytics (GA4) zmienił model atrybucji – przejście z last-click na data-driven. Dowiedz, jak zmieni się sposób przydzielania konwersji w kanałach.
- Zdarzenia (eventy) w Google Analytics 4
Sposób rejestrowania zdarzeń w Google Analytics 4 jest inny niż w przypadku Universal Analytics. Poznaj zdarzenia rejestrowane automatycznie. Dowiedz się czym jest pomiar zaawansowany oraz rekomendowane zdarzenia. Przykłady zdarzeń niestandardowych.