Tworzenie contentu z AI – praktyczne porady.
Czy AI zastąpi Cię w pracy? Jak produkować jakościowy content? Poznaj 10 praktycznych porad z pracy przy użyciu ChatGPT.
Czy AI zastąpi Cię w pracy? Jak produkować jakościowy content? Poznaj 10 praktycznych porad z pracy przy użyciu ChatGPT.
Dowiedz się jak czytać raport CRUX i dlaczego jest przydatny. Sprawdź jak wskaźniki Core Web Vitals mogą wspomóc rozwój Twojej strony. Lektura obowiązkowa dla każdego webmastera. Zapraszamy.
Google Analytics (GA4) zmienił model atrybucji – przejście z last-click na data-driven. Dowiedz, jak zmieni się sposób przydzielania konwersji w kanałach.
Sposób rejestrowania zdarzeń w Google Analytics 4 jest inny niż w przypadku Universal Analytics. Poznaj zdarzenia rejestrowane automatycznie. Dowiedz się czym jest pomiar zaawansowany oraz rekomendowane zdarzenia. Przykłady zdarzeń niestandardowych.
W Google Analytics 4 mamy do dyspozycji nowe zdarzenia określające zaangażowanie użytkowników. Nastąpiła zmiana narracji z sesji na użytkownika. Pożegnaliśmy Bounce rate, – teraz operujemy “wskaźnikiem zaangażowania”.
Poznaj Google Analytics 4 – rewolucja w zakresie analityki witryn internetowych i aplikacji. Wyprzedź konkurencję analizując właściwe dane. Z GA4 to możliwe!
Możesz samodzielnie zainstalować Google Analytics 4. Zajmie Ci to tylko kilka minut. Nasza instrukcja poprowadzi Cię krok-po-kroku. To proste!
Google Analytics 4 to być może największa zmiana analityki w historii Google. Zastąpi on z czasem dotychczasową wersję Analytics. Co warto wiedzieć już dzisiaj?
Użytkownicy i Sesje w Google Data Studio Wydawałoby się, że to wszystko jedno, czy sprawdzasz sobie ilość sesji, czy użytkowników. Zdawałoby się, że to banalna informacja. Tylko pozornie! Okazuje się, że gdy porównasz te wskaźniki, możesz zyskać cenną wiedzę. Dowiedz się, dlaczego warto zestawiać ze sobą te dane. Zacznijmy od użytkowników (users) Poniższy wykres przedstawia ilość użytkowników odwiedzających stronę…
Jak użytkownicy trafiają na Twoją stronę? Czy Twój budżet marketingowy jest poważną pozycją w budżecie firmy? Czy chcesz wiedzieć, jak skutecznie wydawane są pieniądze na przyciąganie kolejnych klientów? Okazuje się, że możesz to łatwo sprawdzić. Możesz w tym celu sprawdzić sesje w podziale na źródła ruchu. Opis + ILUSTRACJA Korzyści – raport sesje i źródła ruchu…