Content

Zwiększaj ruch organiczny

Tworzymy strategie, pomagamy w realizacji

Projektujemy strategie contentowe, które uwzględniają wiele kanałów komunikacji tak, aby sprowadzały ruch na Twoją stronę internetową. Dlaczego na stronę? Ponieważ należy do Ciebie.

Pamiętaj, że kanały w mediach społecznościowych to tylko wynajęta przestrzeń. Może w każdej chwili zostać zlikwidowana. Obserwowaliśmy to już wiele razy.

Tymczasem publikowanie treści (w różnych formatach, w różnych mediach) jest niezmiennie najlepszym długofalowym sposobem na zdobywanie czytelników i klientów. W tym także na zdobywanie ich zaufania i zaangażowania.

Cała sztuka w tym, aby content tworzyć i promować w sposób, który zwiększa zaangażowanie czytelników. Dopiero wtedy zaczniesz wspinać się na czołowe pozycje w wynikach wyszukiwania.

Dlatego, oprócz tworzenia strategii contentowych, pomagamy w ich wdrożeniu.

Jak działamy w ramach strategii contentu

Rekomendujemy kompleksowe podejście do pozyskiwania ruchu. Jednak Ty możesz zdecydować się na współpracę w obszarach, na których najbardziej Ci zależy.

  1. Strona internetowa:
    • Analiza i wskazówki optymalizacyjne,
    • określenie celów i kierunku rozwoju,
    • opracowanie i realizacja strategii contentu (propozycja uwzględniać może: tekst, video, audio, infografika, ebook itp.),
    • SEO,
    • elementy konwersji i budowania dialogu,
    • zalecane działania z uwzględnieniem porównania z konkurencją.
  2. Local search – elementy wzmagające widoczność firmy w wyszukiwarkach.
  3. Link-building – pozyskiwanie linków z zewnątrz – najbardziej wpływowy obszar SEO.
    • Wpisy na blogach i profilach społecznościowych o podobnej  tematyce.
    • Generowanie i dystrybuowanie unikalnego contentu na stronę (ikonografie, poradniki, przewodniki po Gdańsku i okolicach).
    • Artykuły sponsorowane.
  4. Social media.
  5. Kampanie płatne (PPC – pay per click) – podpowiadamy, gdzie i jak prowadzić. Możemy zbadać aktywne kampanie i wskazać możliwości optymalizacji (obniżenia kosztów, zwiększenia skuteczności).
  6. Analityka w oparciu o Google Looker.
  • Zdrowa strona – zabezpieczona, monitorowana, działająca szybko i na każdym urządzeniu.
  • Dotarcie do większej liczby klientów – dobrze pozycjonowana strona z rosnącą odwiedzalnością. Nadzór nad pracą i wzmocnienie efektów działań w obszarze SEO.
  • Stała poprawa komunikacji – treści, które są doskonalone i dostosowywane do klientów, dzięki analityce strony.
  • Przygotowanie do zakupu – wzrost zaufania do marki wśród potencjalnych Klientów (większe prawdopodobieństwo zakupu, gdy dojdzie do rozmowy handlowej).
  • Obniżenie kosztów, dzięki oszczędności czasu. Możesz zlecić część zadań zw. z edycją, publikowaniem i analizą wysokiej jakości treści na stronach.
  • Szybsze osiąganie pozycji w wyszukiwarkach =  niższy koszt pozyskania odwiedzających, wzrost świadomości marki/produktu.

Tematy. Pomagamy znaleźć tematy do publikacji.

Formaty. Rekomendujemy odpowiedni format / medium przy pierwszym wydaniu i kolejnych wersjach.

SEO techniczne. Wprowadzamy w publikacjach elementy, które podnoszą widoczność w Google.

Analizy odwiedzalności. Wdrażamy analitykę, aby dokładnie wiedzieć, czy publikacja „działa” (odpowiadamy na mnóstwo pytań – czy czytają? jak długo? kto? kiedy? czy konwertują? itp.).

Kaizen. Zachęcamy i pomagamy powracać do pracy nad treściami, które już zaindeksowały się w wyszukiwarkach. Podpowiadamy, jak je udoskonalić, aby lepiej odpowiadały na potrzeby internautów i przyciągały więcej ruchu.

Doradzamy, jak promować Twoje publikacje. W końcu 80% sukcesu, to odpowiednia promocja contentu.

Wspieramy link building (zdobywanie linków to jeden z kluczowych czynników rankingujących). Doradzimy Ci między innymi w poniższym zakresie:

  • Pomagamy w selekcji domen, które powinny do Ciebie linkować.
  • wybieramy najbardziej obiecujące słowa kluczowe (w Twoim zasięgu na daną chwilę).
  • Wskazujemy na najlepiej zaindeksowane treści o podobnej tematyce (warte przejrzenia dla inspiracji i sprawdzenia, jak można je „przeskoczyć”).

Nie będziemy Cię czarować zdobyciem niebotycznej ilości lajków i emotikonów w komentarzach. To nie jest najważniejszy cel, ale zaledwie „czynnik pompujący ego”. 😉

W strategiach contentu social media zwykle mają wspomagać Twoją strategię contentu i osiąganie celów biznesowych (przesuwanie klienta do kolejnych etapów lejka sprzedażowego).

I na tym opieramy rekomendacje działań, które warto podjąć, aby zdobyć serca czytelników.

🚀 Zyskaj paliwo rakietowe
dla Twojej strony!

🚀
Zyskaj paliwo rakietowe
dla Twojej strony!