Kampanie PPC

Optymalizacja. Obniżenie kosztów.

Skończ z przepłacaniem za reklamę w internecie

Jesteśmy doświadczonymi praktykami PPC (pay per click, czyli płać za kliknięcie). Prowadzimy m.in. najlepiej zoptymalizowane kampanie Google Ads na rynku motoryzacyjnym (gdzie lokowane są intensywne działania i poważne budżety).

Wiemy, że przepłacanie za reklamy jest jedną z największych bolączek polskich firm, które chcą dotrzeć do klientów.

Wydatki na kampanie płatne można nierzadko obniżyć o kilkadziesiąt %

I nie ma znaczenia, czy działania PPC realizujesz samodzielnie, czy zlecasz na zewnątrz. W obu przypadkach trafiają się nietrafione inwestycje!

Jakiego efektu mogę oczekiwać?

Dążymy do tego, aby Twoja reklama była na pierwszych pozycjach. Większość internautów wyszukujących interesujące Cię frazy ma zobaczyć Twoje reklamy.

Jednocześnie koszt ich wyświetlania powinien osiągnąć optymalną stawkę (bez przepłacania, bez strat budżetu marketingowego).

Jakie wsparcie mogę otrzymać?

W trakcie badania sprawdzamy wiele aspektów toczących się kampanii (media, wydatki, ruch, konwersje). Podpowiadamy, jak zoptymalizować kampanie w oparciu o wyniki audytu.

Sprawdzamy, czy nie tracisz budżetu na nieskuteczne reklamy, przedstawimy rekomendacje działań zgodne ze strategią contentową.

Możemy wykonać audyt jednorazowo lub na bieżąco pomagać Ci optymalizować wydatki.

Domena

Wskazujemy media, które warto uwzględnić, jako kanały wspomagające promocję contentu. Dzięki temu strategia contentu jest spójna we wszystkich kanałach, a Ty skupisz się na właściwych wskaźnikach (nie tylko lajki i komentarze, ale budowanie świadomości marki i zaufania do niej).

Proponujemy działania i media optymalne do Twoich potrzeb, np.

  • Google Ads.
  • Criteo.
  • Social Media (FB, LI, Twitter, Instagram).
  • Remarketing.

Poniżej podajemy kilka przykładów kampanii, które możesz realizować, aby osiągać cele swojego serwisu www.

Kampanie remarketingowe

Polegają na wyświetlaniu reklam tylko użytkownikom, którzy odwiedzili Twój serwis internetowy. Jednak nie wykonali pożądanej akcji (konwersja).

Jest to skuteczne działanie prosprzedażowe. W końcu wyświetlasz się osobom, które już poznały Twoją markę, a wiele z nich wyraża zainteresowanie tym, co proponujesz (przez wyszukiwanie określonych słów kluczowych). W tej sytuacji rośnie szansa, że wrócą do Twojej oferty.

Dzięki swej skuteczności, dobrze wdrożony remarketing pomaga obniżyć koszt pozyskania klienta.

Kampanie brandowe

Oznaczają one, że reklama wyświetli się na zestaw słów powiązanych z Twoją marką (brand’em). Ten typ kampanii pomaga pobudzać świadomość marki, a co za tym idzie – także Twoich produktów i usług.

Przy okazji – zabezpieczymy Cię przed ewentualną reklamą konkurencji. Reklama na słowa brandowe konkurencji to jedna ze strategii zdobywania ruchu.

Reklamy Display

Ten typ reklamy polega na wyświetlaniu reklam w serwisach, które udostępniają swoją powierzchnię na płatne reklamy. Kampania typu display umożliwia:

  • Docieranie do klientów przez wyświetlanie reklam na tysiącach różnych stron.
  • Zwiększenie świadomość produktu i usług na początku ścieżki sprzedażowej.
  • Nawiązanie relacji z klientami dzięki obrazom, nagraniom i elementom interaktywnym.
  • Budowanie świadomość marki poprzez reklamę w Google Display Network, która jest zbiorem stron internetowych – w tym wybranych witryn Google, takich jak Google Finance, Gmail, Blogger i YouTube – które wyświetlają reklamy AdWords. Obejmuje ona też aplikacje i witryny mobilne.
  • Użycie położenia użytkownika i rodzaju urządzenia, którego używa.
  • Możemy wybrać format reklamy, w tym baner z obrazami, reklamę tekstową, reklamę wideo, czy multimedialną.
  • Możemy użyć informacji demograficznych i dotyczących ogólnych zainteresowań różnych użytkowników.

🚀 Zyskaj paliwo rakietowe
dla Twojej strony!

🚀
Zyskaj paliwo rakietowe
dla Twojej strony!