Analityka ruchu

Looker Studio + Analytics 4

Najnowsze technologie w dziedzinie analityki ruchu masz na wyciągnięcie ręki. Pierwsi, którzy je wdrożą, zyskują potężną przewagę. Czy Twój serwis jest gotów na rewolucyjną zmianę?

Analizuj w ciągu sekund, zamiast godzin

Kto ma czas na ręczne sklejanie informacji w kilku narzędziach?

Analytics, Search Console, Tag Manager, Ads, media społecznościowe… To może być kilkadziesiąt minut dziennie. Nawet analityk-pasjonat nie podoła temu zadaniu.

Niech informacje zbierze za Ciebie maszyna 🤖

Przeglądaj gotowe raporty managerskie. Nie marnuj czasu na obróbkę danych

Nie musisz być analitykiem! 🤯

… aby wiedzieć, co się dzieje w Twoim e-commerce. Dzięki Google Looker informacje sprawdzisz w oka mgnieniu i ruszysz do działania.

Zyskaj dostęp informacji, dostępnych jedynie, gdy połączysz dane z wielu źródeł.

To Twoja przewaga nad konkurencją! 🏆

Korzyści dla Ciebie

Tworzymy raporty wg najlepszych praktyk e-commerce. Dzięki nim zaoszczędzisz setki godzin rocznie traconych na manualnym wyciąganiu informacji z kilku narzędzi.

Naprawdę chcesz codziennie sprawdzać wszystkie dane?

Nie musisz wiedzieć dokładnie wszystkiego. Nawet nie dasz rady… Wystarczą te najważniejsze dla Twojej działalności!

Kluczowe wskaźniki (Key Performance Indicators).

Dzięki raportom zarządczym z Looker skupiasz swoją uwagę na najważniejszych informacjach.

Kluczowe wskaźniki dostarczą Ci właściwe informacje.

Raporty są tak skonstruowane, że możesz je analizować jednym rzutem oka. I od razu podjąć właściwe działania.

Bo w końcu to przez działanie, a nie analizę osiągniesz swoje cele.

Oczywiście, możesz spędzać całe dnie w Google Analytics / Search Console / Tag Manager itd., ale czy tego chcesz? Dzięki Data STduio nNa co dzień nie jest to potrzebne.

Analiza ruchu w Twoim serwisie jest o niebo łatwiejsza dzięki Looker. Raz spróbujesz, oczarujesz się.

Łatwo sprawdzisz, przekujesz w przewagę

W analityce najważniejszy jest świeży umysł, który kojarzy fakty na podstawie danych. Dzięki temu budujesz przewagę nad konkurencją!

Manualne składanie informacji z kilku narzędzi zabija motywację do pracy u każdego eksperta.

Co więcej, wielu informacji nie jesteś w stanie znaleźć manualnie porównując różne źródła danych. Dopiero złożenie ich w całość na jednej wizualizacji pozwoli Ci poczuć przebłysk geniuszu!

Dlatego raporty stworzone w Looker są niezastąpione.

Gdy zaczniesz pracować z tym narzędziem, powrót do starych metod jest równie zachęcający, jak kąpiel na mrozie i w przeręblu. Tylko dla fanów.

Ułóż dane w sposób, który pomaga w Ci w pracy.

Najlepszy raport? Taki, który jest Tobie przydatny. W Looker możesz tworzyć raporty w dowolnej formie.

Zarekomendujemy Ci raporty sprawdzone w firmach z całego świata. Dla których e-commerce to najważniejszy obszar!

Otrzymane raporty możesz modyfikować i tworzyć własne. Nie ma problemu!

Nie zapominaj o najlepszym: gdy tworzysz różne raporty w Looker, nie musisz zmieniać konfiguracji konta Google Analytics.

To oznacza, że możesz np. dzielić ruch wg dowolnego klucza. Także innego, niż domyślny dla Google Analytics.

Wszystko da się zmienić.

Wygląd, kolory, zakres i układ danych, kolejność, wielkość i więcej.

Możesz modyfikować raporty wg potrzeb – np. ruch z kanałów social media, remarketing (nie jest domyślnie zdefiniowany w Google Analytics).

Masz pełną wolność. Na co czekać?

Analiza w 3 minuty, zamiast 30 minut?

W jednym miejscu masz informacje, które budują Twoją przewagę nad konkurencją.

Google Looker łączy dane z kilku serwisów (Analytics, Search Console, Tag Manager, Ads itd.). A dzięki wtyczkom, możesz wpiąć tutaj także dane z innych źródeł.

Wszystkie informacje w naszych raportach są zaprezentowane tak, aby jak najszybciej przekuć je w praktyczne działania.

Szybko wyciągasz wnioski z informacji i wiesz, co robić.

Oczywiście, że możesz do tych danych dotrzeć “na piechotę”.

Możesz zalogować się w każdym z narzędzi, eksportować wybrane zakresy danych i pracowicie łączyć je np. arkuszach kalkulacyjnych.

Tyle, że zajmie to o wiele więcej czasu… Masz go aż tyle?

Możesz dać dostęp do raportów wybranym osobom.

Prezentuj raporty współpracownikom tylko tyle informacji, ile chcesz. Niech od razu sprawdzają te informacje, które ich dotyczą.

Dla Kierowników.
Osobom odpowiedzialnym za konkretne obszary, daj raporty dostosowane do ich potrzeb.

Dla Zarządu.
Stwórz raport strategiczny, który zawiera kluczowe informacje. Nikt inny nie musi o nim nawet wiedzieć.

To jest coś, prawda?

🚀 Zyskaj II prędkość kosmiczną
dla Twojej strony!

🚀
Zyskaj II prędkość kosmiczną
dla Twojej strony!